Ty też możesz zostać naszym sponsorem!

Regulamin 6. Ślężańskiego Biegu Młodzieżowego 2018 o Puchar Burmistrza Miasta i Gminy Sobótka

Termin: 13. czerwca 2018 roku.

Rozpoczęcie zawodów: godz. 18.00.

Dekoracja zwycięzców: godz. 19.30.

Zakończenie zawodów: godz. 20.00.

Miejsce zawodów: Rynek w Sobótce.

Rodzaj biegu: bieg uliczny (Mickiewicza, Kościuszki, Szkolna, św. Jakuba).

Nawierzchnia: asfaltowa.

Pomiar czasu: DATASPORT

Organizator: Klub Biegacza Sobótka.

Współorganizatorzy:

  • Burmistrz Miasta i Gminy Sobótka;
  • Serwis www.BezpieczneDziecko.eu

Współpraca:

  • Komenda Miejska Policji w Sobótce;
  • Przychodnia Rodzinna „Kajderowicz – Biliński”;
  • Ochotnicza Straż Pożarna w Sobótce.

Program i dystanse:

  • 15.00 zamknięcie ruchu kołowego na trasie biegu wg planu organizacji ruchu;
  • 18.00 bieg dziewcząt i chłopców rocznik 2013 i 2014 (trasa ok. 150 m);
  • 18.10 bieg dziewcząt i chłopców rocznik 2011 i 2012 (trasa ok. 150 m);
  • 18.20 bieg dziewcząt i chłopców rocznik 2009 i 2010 (trasa 500 m);
  • 18.40 bieg dziewcząt i chłopców rocznik 2007 i 2008 (trasa 1000 m);
  • 19.00 bieg dziewcząt i chłopców rocznik 2005 i 2006 (trasa 1500 m);
  • 19.20 bieg dziewcząt i chłopców rocznik 2002, 2003, 2004 (trasa 1500 m);
  • 19.30 – 19.45 dekoracja zwycięzców (każdy rocznik klasyfikowany oddzielnie);
  • około godz. 21.00 ponowne otwarcie ruchu drogowego w centrum Sobótki.

Start i meta: Rynek przed Urzędem Miasta i Gminy.

Trasa na powtarzalnej pętli o długości 500 m dla roczników od 2002 do 2010.

Roczniki 2011, 2012, 2013, 2014 startują z ulicy Św. Jakuba w odległości ok. 150 m od mety.

 

 

 

Zgłoszenia zawodników:

Rozpoczęcie zapisów: 23.04 2018 roku.

Zakończenie zapisów: 06.06.2018 roku.

Zgłoszenia indywidualne oraz zbiorowe wyłącznie poprzez system DATASPORT na stronie www.datasport.pl lub poprzez linki dostępny na stronie www.kbsobotka.pl w zakładce 6.

Ślężański Bieg Młodzieżowy.

Za zgłoszenie zawodnika uważa się rejestrację w portalu zapisów DATASPORT oraz wniesienie opłaty startowej zanim zostanie osiągnięty limit 500 zawodników!!!

Zawodnik zapisany ale bez wniesionej opłaty nie będzie widoczny na liście startowej i nie jest uważany za zgłoszonego. Po osiągnięciu limitu 500 zawodników opłata za takiego zawodnika nie będzie możliwa. Lista zawodników zostaje zamknięta w dniu 06.06.2017 roku o godzinie 20:00. Po tej dacie zgłoszenia możliwe będą tylko w dniu zawodów na formularzu zgłoszeniowym w Biurze Zawodów w godz. 15.00 – 17.30, jeżeli wcześniej nie zostanie przekroczony limit 500 opłaconych zawodników. Nie gwarantujemy pełnych pakietów startowych dla zapisujących się w dniu Biegu. Weryfikacja zawodników, odbiór numerów startowych i pakietów w Biurze Zawodów:

  • w przeddzień zawodów we wtorek 12.06.2018 r. od godziny 17.00 do godziny 20.00 w Biurze Nieruchomości „EKOGRUNT” w Sobótce, Rynek 11;
  • w dniu zawodów od godz. 10.00 do godz. 15.00 jak wyżej;
  • w dniu zawodów od godz. 15.00 do godz. 17.30 na Rynku przed urzędem Miasta.

Obowiązuje limit 500 zgłoszonych i opłaconych zawodników. Decyduje kolejność zgłoszeń i opłat.
W przypadku odbioru pakietu startowego przez uczestnika biegu i nie podjęcia się udziału w biegu uczestnik zobowiązany jest do dopłacenia kwoty 20 zł jako równowartości otrzymanego pakietu startowego.

Organizator biegu Klub Biegacza Sobótka przewiduje możliwość zwiększenia limitu zgłoszonych zawodników o dodatkowe 50 miejsc z pełnopłatnym pakietem startowym wynoszącym 40 zł (numery startowe od 501 do 550).

Warunki uczestnictwa:

Rejestracja w systemie DATASPORT oraz wniesienie opłaty startowej w symbolicznej wysokości 20,00 PLN (pozostała część dotowana przez KB SOBÓTKA) lub 40 PLN (pełnopłatnej) dla zgłoszeń powyżej ilości 500 zawodników.

Wymagane jest podpisanie zgody rodzica lub opiekuna prawnego, w obecności pracownika Biura Zawodów lub zgoda Dyrektora Szkoły zawodnika z pieczątką oraz legitymacja szkolna. Za badania lekarskie uczestników biegu, stan zdrowia oraz przygotowanie fizyczne odpowiedzialni są rodzice, opiekunowie prawni lub dyrektorzy szkół, w zależności od tego, kto podpisał zgodę na uczestnictwo zawodnika.

 

 

Nagrody:

  • wszyscy uczestnicy biegu, otrzymają pamiątkowe medale i koszulki;
  • wszyscy uczestnicy biegu, biorą udział w losowaniu nagród specjalnych ufundowanych przez sponsorów i przyjaciół biegów – między innymi tabletu;
  • warunkiem otrzymania nagrody jest osobista obecność zawodnika podczas losowania oraz pokazanie numeru startowego;
  • nagradzane statuetkami będą wszystkie roczniki od 2002 do 2014 oddzielnie w kategorii dziewcząt
    i chłopców (26 klasyfikacji!) za miejsca od I do III;
  • puchar Burmistrza Sobótki otrzyma szkoła z Gminy Sobótka, która wystawi najliczniejszą reprezentację w stosunku do liczby wszystkich uczniów z danych szkół;
  • puchar Klubu Biegacza otrzyma najliczniej reprezentowana drużyna/szkoła spoza Gminy Sobótka;
  • zakończenie zawodów i wręczenie nagród dla wszystkich grup biegowych odbędzie się przed Urzędem Miasta na Rynku w Sobótce.

Dodatkowe informacje:

  • pomiar czasu i opracowanie wyników z wykorzystaniem chipów realizowane będzie przez firmę DATASPORT;
  • biegi odbędą się bez względu na pogodę i stan nawierzchni na trasie biegu;
  • organizator zapewnia opiekę medyczną w trakcie zawodów;
  • organizator zapewnia wodę dla wszystkich zawodników na Mecie biegu;
  • organizator nie ubezpiecza zawodników indywidualnie i nie odpowiada za rzeczy pozostawione bez opieki;
  • uczestnicy przyjeżdżają do Sobótki na własny koszt;
  • organizatorzy zastrzegają sobie prawo do zmian programu zawodów w tym regulaminu w zależności od uzyskiwanych zgód w tym obostrzeń ze strony służb porządkowych;
  • interpretacja zapisów ww. regulaminu należy tylko i wyłącznie do Organizatora zawodów
    i Dyrektora Biegu;
  • wyniki biegu będą opublikowane w ciągu 48 godzin po zakończeniu zawodów na stronie kbsobotka.pl.

Dodatkowe informacje:

Przy dokonywaniu rejestracji w systemie DATASPORT proszę zwracać szczególną uwagę czy podane niżej rozmiary dziecięce (rozmiar = szerokości koszulki mierzona w klatce piersiowej w stosunku do długość koszulki) odpowiadają parametrom rejestrowanego zawodnika:

 

 

  • rozmiar 4 =          szerokość 35 cm – długość 50 cm
  • rozmiar 8 =          szerokość 41 cm – długość 55 cm
  • rozmiar 12 =          szerokość 43 cm – długość 60 cm
  • rozmiar 16 =          szerokość 46 cm – długość 65 cm

 

Dostawcą koszulek ROLY MONTECARLO jak w ubiegłym roku pozostaje firma FEELGOOD z Krakowa!!!

 

Jest to koszulka techniczna z krótkim, reglanowym rękawem. Posiada krągły kołnierzyk z krytymi szwami, a boczne przeszycia wykończone są nitką w kolorze tkaniny. Cała koszulka wykonana jest
z oddychającej tkanina łatwej w praniu i suszeniu.

Ważne informacje dla rodziców:

  • nie ma możliwości zapisania dziecka na już istniejące konto rodzica w systemie DATASPORT. Najlepszym rozwiązaniem jest założenie dziecku osobnego konta w systemie DATASPORT na jego własny adres mailowy. Jeśli dziecko nie posiada własnego adresu e-mail, to należy je założyć. Dopuszczalne jest również zgłoszenie zawodnika poprzez adres np. starszego rodzeństwa;
  • zawodnik, który ukończy bieg w asyście osoby dorosłej tudzież będzie trzymany lub ciągnięty za rękę nie zostanie sklasyfikowany, a co się z tym również i wiąże w razie zajęcia miejsca od I do III nie będzie uwzględniony przy dekoracji zwycięzców;
  • wzorem ostatnich lat dostawcą wody pozostaje firma BONART.

Kontakt:

Dyrektor Biegu:
Arkadiusz Ryszard Zub

GSM: 512 216 533,

e-mail: prezes@kbsobotka.pl

Zastępca Dyrektora Biegu:

Antoni Stankiewicz,

GSM: 602 251 430

e-mail: szef@antex.pl

Kierownik Zabezpieczenia Trasy:

Adam Michalski

GSM: 693 802 658

e-mail: adamussob@interia.pl

Dyrektor Biura Zawodów

Marzena Tomaszczak

GSM: 604 441 193

e-mail: sobotka@tomaszczak.pl