4. Ślężański Bieg Młodzieżowy - wyniki
Ty też możesz zostać naszym sponsorem!

3. Ślężański Bieg Młodzieżowy

Serdecznie zapraszamy na nasz bieg odbędzie się w środę 17.06.2015 o godz. 18:00 w Rynku w Sobótce.

ZAPISY ONLINE i PŁATNOŚCI – KLIKNIJ TUTAJ

Regulamin:

Regulamin 3. Ślężańskiego Biegu Młodzieżowego

w ramach którego odbędą się

3. Młodzieżowe Mistrzostwa Powiatu Wrocławskiego w biegach ulicznych.

pod generalnym patronatem serwisu www.BezpieczneDziecko.eu

Termin: 17 czerwca 2015, godz. 18.00

Miejsce: Rynek w Sobótce, ulice: Mickiewicza, Kościuszki, Szkolna i Św. Jakuba

Organizator: Klub Biegacza Sobótka

Współorganizatorzy: Starostwo Powiatowe we Wrocławiu, Urząd Miasta i Gminy w Sobótce, Serwis www.BezpieczneDziecko.eu

Współpraca: Gimnazjum Gminne w Sobótce, Szkoła Podstawowa nr 1 w Sobótce, Komenda Policji w Sobótce, Przychodnia Rodzinna „Kajderowicz i Biliński”, Ochotnicza Straż Pożarna w Sobótce,

Program i dystanse:

godz. 18.00 bieg dziewcząt i chłopców rocznik 2010 i 2011 (trasa ok. 150 m)

godz. 18.10 bieg dziewcząt i chłopców rocznik 2008 i 2009 (trasa ok. 150 m)

godz. 18.20 bieg dziewcząt i chłopców rocznik 2006 i 2007 (trasa 500 m)

godz. 18.40 bieg dziewcząt i chłopców rocznik 2004 i 2005 (trasa 1000 m)

godz. 19.00 bieg dziewcząt i chłopców rocznik 2002 i 2003 (trasa 1500 m)

godz. 19.20 bieg dziewcząt i chłopców rocznik 1999, 2000, 2001 (trasa 1500 m)

ok. godz. 19.40 dekoracja zwycięzców (każdy rocznik jest oddzielnie klasyfikowany).

Start i meta: Rynek w Sobótce przed Urzędem Miasta i Gminy.

Trasa na powtarzalnej pętli o długości 500 m dla roczników od 2007 do 1999.

Roczniki 2008, 2009, 2010, 2011 startują z ulicy Św. Jakuba w odległości ok. 150 m od mety.

Zgłoszenia zawodników:

Rozpoczęcie 15.04 2015 roku. Zakończenie 10.06.2015 roku.

Zgłoszenia wyłącznie poprzez system DATASPORT na stronie www.datasport.pl lub przez linki dostępne na stronie www.kbsobotka.pl w zakładce 3. Ślężański Bieg Młodzieżowy.

Zbiorowe listy uczestników dostępne w portalu www.datasport.pl

Zgłoszenia możliwe także w dniu zawodów na formularzu zgłoszeniowym w Biurze Zawodów w godz. 15.00 – 17.30, jeżeli wcześniej nie zostanie przekroczony limit 400 zawodników. Nie gwarantujemy pełnych pakietów startowych dla zapisujących się w dniu Biegu. Odbiór numerów startowych w Biurze Zawodów (przed Urzędem Miasta i Gminy) w dniu zawodów, w godz. 15.00-17.30. Obowiązuje limit 400 zgłoszonych zawodników. Decyduje kolejność zgłoszeń.
W przypadku odbioru pakietu startowego przez uczestnika biegu i nie podjęcia się udziału w biegu uczestnik zobowiązany jest do dopłacenia kwoty 30zł jako równowartości otrzymanego pakietu startowego.

Warunki uczestnictwa:

Rejestracja w systemie DATASPORT oraz zapłacenie opłaty startowej w symbolicznej wysokości 10,00 PLN.

Podpisana zgoda rodzica lub opiekuna prawnego, w obecności pracownika Biura Zawodów lub zgoda Dyrektora Szkoły zawodnika z pieczątką oraz legitymacja szkolna.

Za badania lekarskie uczestników biegu oraz ich stan zdrowia i przygotowanie fizyczne odpowiedzialni są rodzice, opiekunowie prawni lub dyrektorzy szkół, w zależności od tego, kto podpisał zgodę na uczestnictwo zawodnika.

Nagrody:

Wszyscy uczestnicy, którzy ukończą bieg otrzymają pamiątkowe medale i koszulki.

Wszyscy uczestnicy biegu biorą udział w losowaniu nagrody specjalnej – xxx oraz innych nagród ufundowanych przez sponsorów.

Nagradzane pucharami będą wszystkie roczniki od 1999 do 2011 oddzielnie w kategorii dziewcząt i chłopców (26 klasyfikacje) za miejsca I-III.

Puchar Burmistrza Sobótki otrzyma szkoła z gminy Sobótka, która wystawi najliczniejszą reprezentację w stosunku do liczby wszystkich uczniów danej szkoły.

Puchar Klubu Biegacza Sobótka otrzyma klasa, która wystawi najliczniejszą reprezentację w stosunku do liczby wszystkich uczniów danej klasy.

Zakończenie zawodów i wręczenie nagród dla wszystkich grup biegowych odbędzie się przed Urzędem Miasta na Rynku w Sobótce.

Dodatkowe informacje:

Pomiar czasu i opracowanie wyników z wykorzystaniem chipów realizowane będzie przez firmę DATASPORT.

Numery startowe, po biegu należy zwrócić za linią mety!!!
Biegi odbędą się bez względu na pogodę i stan nawierzchni na trasie biegu.

Organizator zapewnia opiekę medyczną.

Organizator zapewnia wodę dla zawodników.

Organizator nie ubezpiecza zawodników indywidualnie i nie odpowiada za rzeczy pozostawione bez opieki.

Uczestnicy przyjeżdżają do Sobótki na własny koszt.

Organizator zastrzegają sobie możliwość zmian w programie zawodów i regulaminie.

Interpretacja regulaminu należy wyłącznie do Organizatora.

Wyniki biegu będą opublikowane w ciągu 48 godzin po zakończeniu zawodów na stronie www.kbsobotka.pl

Dodatkowe informacje:

Ważne informacje przy rejestracji w systemie datasport! Podane tam rozmiary dziecięce odpowiadają wzrostowi zawodnika wg poniższego schematu:

rozmiar dziecięcy = wzrost zawodnika

XS           = 105 – 115 cm

S               = 115 – 125 cm

M             = 125 – 135 cm

L               = 135 – 145 cm

XL            = 145 – 155 cm

XXL         = 155 – 165 cm

3XL         = 165 – 180 cm

Informacja dla rodziców/biegaczy. Nie ma możliwości zapisania dziecka na już istniejące konto rodzica/biegacza w systemie DATASPORT. Najlepszym rozwiązaniem jest założenie dziecku osobnego konta w systemie DATASPORT na inny adres mailowy. Jeśli dziecko nie posiada własnego adresu e-mail, to na adres drugiego rodzica albo kogoś z rodziny. Tak jak w zeszłym roku, na spragnionych zawodników czekać będzie woda BONART!

Informacje i kontakt: Dyrektor Biegu – Maciej Tomaszczak,
kom. 604904310 (sobotka@tomaszczak.pl)

Prezes Klubu Biegacza Sobótka – Antoni Stankiewicz,
kom. 602 251 430 (szef@antex.pl)

oraz biuro@kbsobotka.pl

ZAPISY ONLINE i PŁATNOŚCI – KLIKNIJ TUTAJ