Regulamin 4. Ślężańskiego Biegu Młodzieżowego
O PUCHAR BURMISTRZA MIASTA I GMINY SOBÓTKA
Termin: 22 czerwca 2016, godz. 18.00
Miejsce: Rynek w Sobótce, ulice: Mickiewicza, Kościuszki, Szkolna i Św. Jakuba
Organizator: Klub Biegacza Sobótka
Współorganizatorzy: Burmistrz Miasta i Gminy w Sobótce, , Serwis www.BezpieczneDziecko.eu
Współpraca: Komenda Policji w Sobótce, Przychodnia Rodzinna „Kajderowicz i Biliński”, Ochotnicza Straż Pożarna w Sobótce,
Program i dystanse:
- godz. 18.00 bieg dziewcząt i chłopców rocznik 2011 i 2012 (trasa ok. 150 m)
- godz. 18.10 bieg dziewcząt i chłopców rocznik 2009 i 2010 (trasa ok. 150 m)
- godz. 18.20 bieg dziewcząt i chłopców rocznik 2007 i 2008 (trasa 500 m)
- godz. 18.40 bieg dziewcząt i chłopców rocznik 2005 i 2006 (trasa 1000 m)
- godz. 19.00 bieg dziewcząt i chłopców rocznik 2003 i 2004 (trasa 1500 m)
- godz. 19.20 bieg dziewcząt i chłopców rocznik 2000, 2001, 2002 (trasa 1500 m)
- ok. godz. 19.40 dekoracja zwycięzców (każdy rocznik jest oddzielnie klasyfikowany).
Start i meta: Rynek w Sobótce przed Urzędem Miasta i Gminy.
Trasa na powtarzalnej pętli o długości 500 m dla roczników od 2005 do 2000.
Roczniki 2009, 2010, 2011, 2012 startują z ulicy Św. Jakuba w odległości ok. 150 m od mety.
Zgłoszenia zawodników:
Rozpoczęcie 15.04 2016 roku. Zakończenie 15.06.2016roku.
Zgłoszenia wyłącznie poprzez system DATASPORT na stronie www.datasport.pl lub przez linki dostępne na stronie www.kbsobotka.pl w zakładce 4. Ślężański Bieg Młodzieżowy.
Zgłoszenia zbiorowe uczestników także w portalu www.datasport.pl
Za zgłoszenie zawodnika uważa się rejestrację w portalu zapisów DATASPORT.PL oraz wniesienie opłaty startowej zanim zostanie osiągnięty limit 450 zawodników!!!
Zawodnik zapisany ale bez wniesionej opłaty nie będzie widoczny na liście startowej i nie jest uważany za zgłoszonego. Po osiągnięciu limitu 450 zawodników opłata za takiego zawodnika nie będzie możliwa.
Lista zawodników zostaje zamknięta w dniu 15.06.2016 roku o godzinie 22:00. Po tej dacie zgłoszenia możliwe będą tylko w dniu zawodów na formularzu zgłoszeniowym w Biurze Zawodów w godz. 15.00 – 17.30, jeżeli wcześniej nie zostanie przekroczony limit 450 opłaconych zawodników. Nie gwarantujemy pełnych pakietów startowych dla zapisujących się w dniu Biegu.
Weryfikacja zawodników, odbiór numerów startowych i pakietów w Biurze Zawodów: które mieści się
- w przeddzień zawodów we wtorek 21.06.2016 r. od godziny 17.00 do godziny 20.00 w Biurze Nieruchomosci EKOGRUNT w Sobótce, Rynek 11
- w dniu zawodów od godz. 10.00 do godz. 15.00 w Biurze Nieruchomości EKOGRUNT w Sobótce, Rynek 11
- w dniu zawodów od godz. 15.00 do godz. 17.30 na Rynku w Sobótce
Obowiązuje limit 450 zgłoszonych i opłaconych zawodników. Decyduje kolejność zgłoszeń i opłat.
W przypadku odbioru pakietu startowego przez uczestnika biegu i nie podjęcia się udziału w biegu uczestnik zobowiązany jest do dopłacenia kwoty 30zł jako równowartości otrzymanego pakietu startowego.
Organizator przewiduje możliwość zwiększenia limitu zgłoszonych zawodników o dodatkowe 50 miejsc z pełnopłatnym pakietem startowym wynoszącym 40 zł (numery startowe od 451 do 500).
Warunki uczestnictwa:
Rejestracja w systemie DATASPORT oraz wniesienie opłaty startowej w symbolicznej wysokości 10,00 PLN (dotowanej) lub 40 PLN (pełnopłatnej) dla zgłoszeń powyżej ilości 450 zawodników.
Podpisana zgoda rodzica lub opiekuna prawnego, w obecności pracownika Biura Zawodów lub zgoda Dyrektora Szkoły zawodnika z pieczątką oraz legitymacja szkolna.
Za badania lekarskie uczestników biegu oraz ich stan zdrowia i przygotowanie fizyczne odpowiedzialni są rodzice, opiekunowie prawni lub dyrektorzy szkół, w zależności od tego, kto podpisał zgodę na uczestnictwo zawodnika.
Nagrody:
- Wszyscy uczestnicy, którzy ukończą bieg otrzymają pamiątkowe medale i koszulki.
- Wszyscy uczestnicy biegu biorą udział w losowaniu nagród specjalnych – tabletów oraz innych nagród ufundowanych przez sponsorów.
- Warunkiem otrzymania takiej nagrody jest osobista obecność podczas losowania.
- Nagradzane pucharami będą wszystkie roczniki od 2000 do 2012 oddzielnie w kategorii dziewcząt i chłopców (26 klasyfikacje) za miejsca I-III.
- Puchar Burmistrza Sobótki otrzyma szkoła z Gminy Sobótka, która wystawi najliczniejszą reprezentację w stosunku do liczby wszystkich uczniów danej szkoły.
- Puchar Klubu Biegacza otrzyma najliczniej reprezentowana szkoła spoza Gminy Sobótka.
- Zakończenie zawodów i wręczenie nagród dla wszystkich grup biegowych odbędzie się przed Urzędem Miasta na Rynku w Sobótce.
Dodatkowe informacje:
- Pomiar czasu i opracowanie wyników z wykorzystaniem chipów realizowane będzie przez firmę DATASPORT.
- Numery startowe, po biegu należy zwrócić za linią mety!!!
- Biegi odbędą się bez względu na pogodę i stan nawierzchni na trasie biegu.
- Organizator zapewnia opiekę medyczną.
- Organizator zapewnia wodę dla zawodników.
- Organizator nie ubezpiecza zawodników indywidualnie i nie odpowiada za rzeczy pozostawione bez opieki.
- Uczestnicy przyjeżdżają do Sobótki na własny koszt.
- Organizator zastrzegają sobie możliwość zmian w programie zawodów i regulaminie.
- Interpretacja regulaminu należy wyłącznie do Organizatora.
- Wyniki biegu będą opublikowane w ciągu 48 godzin po zakończeniu zawodów na stronie www.kbsobotka.pl
Dodatkowe informacje:
Ważne informacje przy rejestracji w systemie datasport! Podane tam rozmiary dziecięce odpowiadają wzrostowi zawodnika wg poniższego schematu:
rozmiar dziecięcy = wzrost zawodnika
- XS = 105 – 115 cm
- S = 115 – 125 cm
- M = 125 – 135 cm
- L = 135 – 145 cm
- XL = 145 – 155 cm
- XXL = 155 – 165 cm
- 3XL = 165 – 180 cm
Informacja dla rodziców/biegaczy. Nie ma możliwości zapisania dziecka na już istniejące konto rodzica/biegacza w systemie DATASPORT. Najlepszym rozwiązaniem jest założenie dziecku osobnego konta w systemie DATASPORT na inny adres mailowy. Jeśli dziecko nie posiada własnego adresu e-mail, to na adres drugiego rodzica albo kogoś z rodziny. Tak jak w zeszłym roku, na spragnionych zawodników czekać będzie woda BONART!
Informacje i kontakt:
Dyrektor Biegu – Antoni Stankiewicz,
kom. 602 251 430 (szef@antex.pl)
kom. 602 251 430 (szef@antex.pl)
Zastępca Dyrektora Biegu/Skarbnik – Przemysław Demków
kom. 501 344 885 (przemek@pwaris.pl)
Kierownik Zabezpieczenia Trasy – Adam Michalski
kom. 693 802 658 (adamussob@interia.pl)
Dyrektor Biura Zawodów – Maciej Tomaszczak
kom. 604 904 310 (sobotka@tomaszczak.pl) ewentualnie biuro@kbsobotka.pl