Regulamin 3. Ślężańskiego Biegu Młodzieżowego
Regulamin 3. Ślężańskiego Biegu Młodzieżowego
w ramach którego odbędą się
3. Młodzieżowe Mistrzostwa Powiatu Wrocławskiego w biegach ulicznych.
pod generalnym patronatem serwisu www.BezpieczneDziecko.eu
Termin: 17 czerwca 2015, godz. 18.00
Miejsce: Rynek w Sobótce, ulice: Mickiewicza, Kościuszki, Szkolna i Św. Jakuba
Organizator: Klub Biegacza Sobótka
Współorganizatorzy: Starostwo Powiatowe we Wrocławiu, Urząd Miasta i Gminy w Sobótce, Serwis www.BezpieczneDziecko.eu
Współpraca: Gimnazjum Gminne w Sobótce, Szkoła Podstawowa nr 1 w Sobótce, Komenda Policji w Sobótce, Przychodnia Rodzinna „Kajderowicz i Biliński”, Ochotnicza Straż Pożarna w Sobótce,
Program i dystanse:
godz. 18.00 bieg dziewcząt i chłopców rocznik 2010 i 2011 (trasa ok. 150 m)
godz. 18.10 bieg dziewcząt i chłopców rocznik 2008 i 2009 (trasa ok. 150 m)
godz. 18.20 bieg dziewcząt i chłopców rocznik 2006 i 2007 (trasa 500 m)
godz. 18.40 bieg dziewcząt i chłopców rocznik 2004 i 2005 (trasa 1000 m)
godz. 19.00 bieg dziewcząt i chłopców rocznik 2002 i 2003 (trasa 1500 m)
godz. 19.20 bieg dziewcząt i chłopców rocznik 1999, 2000, 2001 (trasa 1500 m)
ok. godz. 19.40 dekoracja zwycięzców (każdy rocznik jest oddzielnie klasyfikowany).
Start i meta: Rynek w Sobótce przed Urzędem Miasta i Gminy.
Trasa na powtarzalnej pętli o długości 500 m dla roczników od 2007 do 1999.
Roczniki 2008, 2009, 2010, 2011 startują z ulicy Św. Jakuba w odległości ok. 150 m od mety.
Zgłoszenia zawodników:
Rozpoczęcie 15.04 2015 roku. Zakończenie 10.06.2015 roku.
Zgłoszenia wyłącznie poprzez system DATASPORT na stronie www.datasport.pl lub przez linki dostępne na stronie www.kbsobotka.pl w zakładce 3. Ślężański Bieg Młodzieżowy.
ZAPISY ONLINE i PŁATNOŚCI – KLIKNIJ TUTAJ
Zbiorowe listy uczestników dostępne w portalu www.datasport.pl
Zgłoszenia możliwe także w dniu zawodów na formularzu zgłoszeniowym w Biurze Zawodów w godz. 15.00 – 17.30, jeżeli wcześniej nie zostanie przekroczony limit 400 zawodników. Nie gwarantujemy pełnych pakietów startowych dla zapisujących się w dniu Biegu. Odbiór numerów startowych w Biurze Zawodów, które mieści się w Biurze Nieruchomosci w Sobótce, Rynek 11
Biuro zawodów otwarte będzie:
w przeddzień zawodów we wtorek 16.06.2015r. od godziny 17.00 do godziny 20.00
oraz w dniu zawodów od godz. 10.00 do godz. 17.30
Obowiązuje limit 400 zgłoszonych zawodników. Decyduje kolejność zgłoszeń.
W przypadku odbioru pakietu startowego przez uczestnika biegu i nie podjęcia się udziału w biegu uczestnik zobowiązany jest do dopłacenia kwoty 30zł jako równowartości otrzymanego pakietu startowego.
Organizator przwiduje możliwość zwiększenia limitu zgłoszonych o dodatkowe 50 miejsc.
Cena uczestnictwa dla zgłoszeń od 401 do 450 wynosi 40zł.
Warunki uczestnictwa:
Rejestracja w systemie DATASPORT oraz zapłacenie opłaty startowej w symbolicznej wysokości 10,00 PLN lub 40 PLN dla zgłoszeń powyżej ilości 400 zgłoszonych.
Podpisana zgoda rodzica lub opiekuna prawnego, w obecności pracownika Biura Zawodów lub zgoda Dyrektora Szkoły zawodnika z pieczątką oraz legitymacja szkolna.
Za badania lekarskie uczestników biegu oraz ich stan zdrowia i przygotowanie fizyczne odpowiedzialni są rodzice, opiekunowie prawni lub dyrektorzy szkół, w zależności od tego, kto podpisał zgodę na uczestnictwo zawodnika.
Nagrody:
Wszyscy uczestnicy, którzy ukończą bieg otrzymają pamiątkowe medale i koszulki.
Wszyscy uczestnicy biegu biorą udział w losowaniu nagród specjalnych – tabletów oraz innych nagród ufundowanych przez sponsorów.
Warunkiem otrzymania takiej nagrody oprócz wylosowania jest osobista obecność podczas losowania.
Nagradzane pucharami będą wszystkie roczniki od 1999 do 2011 oddzielnie w kategorii dziewcząt i chłopców (26 klasyfikacje) za miejsca I-III.
Puchar Burmistrza Sobótki otrzyma szkoła z gminy Sobótka, która wystawi najliczniejszą reprezentację w stosunku do liczby wszystkich uczniów danej szkoły.
Puchar Klubu Biegacza Sobótka otrzyma klasa, która wystawi najliczniejszą reprezentację w stosunku do liczby wszystkich uczniów danej klasy.
Zakończenie zawodów i wręczenie nagród dla wszystkich grup biegowych odbędzie się przed Urzędem Miasta na Rynku w Sobótce.
Dodatkowe informacje:
Pomiar czasu i opracowanie wyników z wykorzystaniem chipów realizowane będzie przez firmę DATASPORT.
Numery startowe, po biegu należy zwrócić za linią mety!!!
Biegi odbędą się bez względu na pogodę i stan nawierzchni na trasie biegu.
Organizator zapewnia opiekę medyczną.
Organizator zapewnia wodę dla zawodników.
Organizator nie ubezpiecza zawodników indywidualnie i nie odpowiada za rzeczy pozostawione bez opieki.
Uczestnicy przyjeżdżają do Sobótki na własny koszt.
Organizator zastrzegają sobie możliwość zmian w programie zawodów i regulaminie.
Interpretacja regulaminu należy wyłącznie do Organizatora.
Wyniki biegu będą opublikowane w ciągu 48 godzin po zakończeniu zawodów na stronie www.kbsobotka.pl
Dodatkowe informacje:
Ważne informacje przy rejestracji w systemie datasport! Podane tam rozmiary dziecięce odpowiadają wzrostowi zawodnika wg poniższego schematu:
rozmiar dziecięcy = wzrost zawodnika
XS = 105 – 115 cm
S = 115 – 125 cm
M = 125 – 135 cm
L = 135 – 145 cm
XL = 145 – 155 cm
XXL = 155 – 165 cm
3XL = 165 – 180 cm
Informacja dla rodziców/biegaczy. Nie ma możliwości zapisania dziecka na już istniejące konto rodzica/biegacza w systemie DATASPORT. Najlepszym rozwiązaniem jest założenie dziecku osobnego konta w systemie DATASPORT na inny adres mailowy. Jeśli dziecko nie posiada własnego adresu e-mail, to na adres drugiego rodzica albo kogoś z rodziny. Tak jak w zeszłym roku, na spragnionych zawodników czekać będzie woda BONART!
Informacje i kontakt: Dyrektor Biegu – Maciej Tomaszczak,
kom. 604904310 (sobotka@tomaszczak.pl)
Prezes Klubu Biegacza Sobótka – Antoni Stankiewicz,
kom. (szef@antex.pl)
oraz biuro@kbsobotka.pl