4. Ślężański Bieg Młodzieżowy - wyniki
Ty też możesz zostać naszym sponsorem!

Regulamin 5. Ślężańskiego Biegu Młodzieżowego 2017

O PUCHAR BURMISTRZA MIASTA I GMINY SOBÓTKA
Termin: 21 czerwca 2017, godz. 18.00
Miejsce: Rynek w Sobótce, ulice: Mickiewicza, Kościuszki, Szkolna i Św. Jakuba
Organizator: Klub Biegacza Sobótka
Współorganizatorzy: Burmistrz Miasta i Gminy w Sobótce, Serwis www.BezpieczneDziecko.eu
Współpraca: Komenda Policji w Sobótce, Przychodnia Rodzinna „Kajderowicz i Biliński”, Ochotnicza Straż Pożarna w Sobótce,
Program i dystanse:
  • godz. 18.00 bieg dziewcząt i chłopców rocznik 2012 i 2013 (trasa ok. 150 m)
  • godz. 18.10 bieg dziewcząt i chłopców rocznik 2010 i 2011 (trasa ok. 150 m)
  • godz. 18.20 bieg dziewcząt i chłopców rocznik 2008 i 2009 (trasa 500 m)
  • godz. 18.40 bieg dziewcząt i chłopców rocznik 2006 i 2007 (trasa 1000 m)
  • godz. 19.00 bieg dziewcząt i chłopców rocznik 2004 i 2005 (trasa 1500 m)
  • godz. 19.20 bieg dziewcząt i chłopców rocznik 2001, 2002, 2003 (trasa 1500 m)
  • ok. godz. 19.40 dekoracja zwycięzców (każdy rocznik jest oddzielnie klasyfikowany).
Start i meta: Rynek w Sobótce przed Urzędem Miasta i Gminy.
Trasa na powtarzalnej pętli o długości 500 m dla roczników od 2006 do 2001.
Roczniki 2010, 2011, 2012, 2013 startują z ulicy Św. Jakuba w odległości ok. 150 m od mety.
Zgłoszenia zawodników:
Rozpoczęcie 15.04 2017 roku. Zakończenie 15.06.2017 roku.
Zgłoszenia wyłącznie poprzez system DATASPORT na stronie www.datasport.pl lub przez linki dostępne na stronie www.kbsobotka.pl w zakładce 5. Ślężański Bieg Młodzieżowy.
ZAPISY ONLINE i PŁATNOŚCI – KLIKNIJ TUTAJ
Zgłoszenia zbiorowe uczestników także w portalu www.datasport.pl

Za zgłoszenie zawodnika uważa się rejestrację w portalu zapisów DATASPORT.PL oraz wniesienie opłaty startowej zanim zostanie osiągnięty limit 450 zawodników!!!
Zawodnik zapisany ale bez wniesionej opłaty nie będzie widoczny na liście startowej i nie jest uważany za zgłoszonego. Po osiągnięciu limitu 450 zawodników opłata za takiego zawodnika nie będzie możliwa.
Lista zawodników zostaje zamknięta w dniu 15.06.2017 roku o godzinie 22:00. Po tej dacie zgłoszenia możliwe będą tylko w dniu zawodów na formularzu zgłoszeniowym w Biurze Zawodów w godz. 15.00 – 17.30, jeżeli wcześniej nie zostanie przekroczony limit 450 opłaconych zawodników. Nie gwarantujemy pełnych pakietów startowych dla zapisujących się w dniu Biegu.
Weryfikacja zawodników, odbiór numerów startowych i pakietów w Biurze Zawodów: które mieści się
  • w przeddzień zawodów we wtorek 20.06.2017 r. od godziny 17.00 do godziny 20.00 w Biurze Nieruchomosci EKOGRUNT w Sobótce, Rynek 11
  • w dniu zawodów od godz. 10.00 do godz. 15.00 w Biurze Nieruchomości EKOGRUNT w Sobótce, Rynek 11
  • w dniu zawodów od godz. 15.00 do godz. 17.30 na Rynku w Sobótce
Obowiązuje limit 450 zgłoszonych i opłaconych zawodników. Decyduje kolejność zgłoszeń i opłat.
W przypadku odbioru pakietu startowego przez uczestnika biegu i nie podjęcia się udziału w biegu uczestnik zobowiązany jest do dopłacenia kwoty 30zł jako równowartości otrzymanego pakietu startowego.
Organizator przewiduje możliwość zwiększenia limitu zgłoszonych zawodników o dodatkowe 50 miejsc z pełnopłatnym pakietem startowym wynoszącym 40 zł (numery startowe od 451 do 500).
Warunki uczestnictwa:
Rejestracja w systemie DATASPORT oraz wniesienie opłaty startowej w symbolicznej wysokości 20,00 PLN (dotowanej przez Klub) lub 40 PLN (pełnopłatnej) dla zgłoszeń powyżej ilości 450 zawodników.
Podpisana zgoda rodzica lub opiekuna prawnego, w obecności pracownika Biura Zawodów lub zgoda Dyrektora Szkoły zawodnika z pieczątką oraz legitymacja szkolna.
Za badania lekarskie uczestników biegu oraz ich stan zdrowia i przygotowanie fizyczne odpowiedzialni są rodzice, opiekunowie prawni lub dyrektorzy szkół, w zależności od tego, kto podpisał zgodę na uczestnictwo zawodnika.
Nagrody:
  • Wszyscy uczestnicy, którzy ukończą bieg otrzymają pamiątkowe medale i koszulki.
  • Wszyscy uczestnicy biegu biorą udział w losowaniu nagród specjalnych – tabletów oraz innych nagród ufundowanych przez sponsorów.
  • Warunkiem otrzymania takiej nagrody jest osobista obecność podczas losowania.
  • Nagradzane pucharami będą wszystkie roczniki od 2001 do 2013 oddzielnie w kategorii dziewcząt i chłopców (26 klasyfikacje) za miejsca I-III.
  • Puchar Burmistrza Sobótki otrzyma szkoła z Gminy Sobótka, która wystawi najliczniejszą reprezentację w stosunku do liczby wszystkich uczniów danej szkoły.
  • Puchar Klubu Biegacza otrzyma najliczniej reprezentowana drużyna/szkoła spoza Gminy Sobótka.
  • Zakończenie zawodów i wręczenie nagród dla wszystkich grup biegowych odbędzie się przed Urzędem Miasta na Rynku w Sobótce.
Dodatkowe informacje:
  • Pomiar czasu i opracowanie wyników z wykorzystaniem chipów realizowane będzie przez firmę DATASPORT.
  • Biegi odbędą się bez względu na pogodę i stan nawierzchni na trasie biegu.
  • Organizator zapewnia opiekę medyczną.
  • Organizator zapewnia wodę dla zawodników.
  • Organizator nie ubezpiecza zawodników indywidualnie i nie odpowiada za rzeczy pozostawione bez opieki.
  • Uczestnicy przyjeżdżają do Sobótki na własny koszt.
  • Organizator zastrzegają sobie możliwość zmian w programie zawodów i regulaminie.
  • Interpretacja regulaminu należy wyłącznie do Organizatora.
  • Wyniki biegu będą opublikowane w ciągu 48 godzin po zakończeniu zawodów na stronie www.kbsobotka.pl
Dodatkowe informacje:
Ważne informacje przy rejestracji w systemie datasport! Podane tam rozmiary dziecięce odpowiadają wzrostowi zawodnika wg poniższego schematu:
rozmiar dziecięcy = wzrost zawodnika
  • XS = 105 – 115 cm
  • S = 115 – 125 cm
  • M = 125 – 135 cm
  • L = 135 – 145 cm
  • XL = 145 – 155 cm
  • XXL = 155 – 165 cm
  • 3XL = 165 – 180 cm
Informacja dla rodziców/biegaczy. Nie ma możliwości zapisania dziecka na już istniejące konto rodzica/biegacza w systemie DATASPORT. Najlepszym rozwiązaniem jest założenie dziecku osobnego konta w systemie DATASPORT na inny adres mailowy. Jeśli dziecko nie posiada własnego adresu e-mail, to na adres drugiego rodzica albo kogoś z rodziny. Tak jak w zeszłym roku, na spragnionych zawodników czekać będzie woda BONART!
Informacje i kontakt:
Dyrektor Biegu/Skarbnik – Przemysław Demków

kom. 501 344 885 (przemek@pwaris.pl)

Zastępca Dyrektora Biegu – Antoni Stankiewicz,

kom. 602 251 430 (szef@antex.pl)

Kierownik Zabezpieczenia Trasy – Adam Michalski

kom. 693 802 658 (adamussob@interia.pl)
Dyrektor Biura Zawodów – Maciej Tomaszczak
kom. 604 904 310 (sobotka@tomaszczak.pl) ewentualnie biuro@kbsobotka.pl